poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Pare słów o...

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność wymieniać się biżuteryjnie z przesympatyczna Kingą. Wykonałam dla Kingi wisior z turkusem oraz kolczyki z onyksem oto one:










Jak otworzyłam przesyłkę od Kingi to zaniemówiłam: dostałam prześliczną bransoletkę z zawieszka oraz urokliwe kolczyki. Oto one:








Wszystkie zdjęcia robione były przez Kingę, bo oczywiście zapomniałam sfotografować biżuterie przed wysłaniem :/ Kinga- wielkie dzięki za wymiankę i za zdjęcia :)



10 komentarzy:

  1. Wszystko piękne, ale ten wisior prawdziwe cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje slicznie, milo mi to slyszec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze wszystko :o),ale najbardziej podoba mi się krawatka w tym wisiorze,ja takiej nie potrafiłam,a tak ładnie to wygląda!hmmm profeska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór na taką krawatkę znajduje się tu https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=335C2549708334E4&resid=335C2549708334E4%21235&app=WordPdf&wdo=1

      Usuń
    2. Bardzo Ci Betka dziękuję, pasję koralikową mam już za sobą ,to była nerwowa przygoda :o)Ale jest mi niezmiernie miło, że chciałaś pomóc,to rzadkość w blogosferze :o)

      Usuń
  4. a krawatka to wbrew pozorom bardzo prosta sprawa :) dzieki za mile slowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior rzeczywiście wyjątkowej urody. Udana wymiana.

    OdpowiedzUsuń